ordinary day.

Ceasul sună. e doar 6:35. mai am timp până la 7 fără 10… sau până la fix. să fie totuşi şi 5 minuteee.

Mă trezesc. nu am chef să mă pregătesc de şcoală. e o nebunie! e o oră imposibilă! sunt revoltată, dar pregătirile sunt în desfăşurare.

Mănânc ce-mi pregăteşte mama, starea de spirit îmbunătăţindu-mi-se considerabil. până ce realizez că sunt în întârziere – ca de obicei.

Ajung la şcoală.  mulţi elevi se înghesuie să intre prin spaţiul strâmt care se presupune că e intrarea. pe coridoare profesori şi elevi circulă, fiecare văzându-şi de treaba lui. câţiva elevi stau în uşa clasei lor, privind şi comentând despre alţii. aceleaşi feţe în fiecare dimineaţă. deja devine plictisitor.

În clasă e linişte. sau cel puţin la început. prima oră test. nu e greu. citesc textul ” Ora de istorie „. istorie. îmi amintesc că peste o oră şi jumătate dau test şi la istorie. nu vreau test la istorie. 

Ora de engleză. ne rugăm de profă să ne lase să învăţăm la istorie. oferta ne e ignorată… ca întotdeauna. citim. scriem. pierdem timpul. ora trece.

Pauza-teroare. câţiva fug. ar trebui să fugă mai mulţi. poate aşa, scăpăm de test. nicio şansă. testul e groaznic. nu se poate copia. nu ştiu NIMIC. şi renunţ să mă mai stresez.

Ora de sport e la fel. nimeni nu face sport. ei bine, aproape nimeni. mai mult, stăm pe bancă şi povestim. e ok şi aşa.

Geografia e cea mai liberă oră. primim testele. al meu are 10… unii sunt supăraţi pentru notele mici, dar totul se rezolvă. primim puncte bonus (yeeee!).

Pregătire la română. 10 minute aşteptăm pe coridor. nu ne deranjează. intrăm în clasă.  suntem reţinute la poveşti de  ” musafirul neaşteptat „. ora se termină repede.

Afară plouă. merg grăbită spre casă. urăsc ploaia!

2 păreri la “ordinary day.

Lasă un răspuns

