gala.

Lumini. emoţii. multă lume.

Sala e plină. scena e goală. momentan. şuşoteli. foşnituri. zgomot.

Se sting becurile. spectacolul începe. muzică de fundal. o atmosferă plăcută.

Dansul  începe. privesc. îmi place.

După o vreme. scot telefonul din buzunar. am multe apeluri nepreluate. nu-mi pasă. mă uit la ceas. timpul s-a scurs repede. insesizabil. privesc în continuare la scenă.

Lumina se stinge de tot. e întuneric. aşteptăm. spectacolul nu s-a terminat. e mai lung şi din ce în ce mai divers. mă cuprinde un sentiment nou. fascinaţie.


2 păreri la “gala.

  1. interesant:>
    cei cu limbaju asta elevat nicooo:>
    ciudat sa vad asta la tine(nu in sensu rau)
    😕
    faina postarea:))sunt singura cititoare fidela:))ar treb sami multzumeshti:*
    glm>:D<
    pupii:X

Lasă un răspuns

