plictis…

Ningee!

la TV nu e nimic interesant.

ies afară doar pentru a merge la xeroxul din Decebal.

e frig. sau poate doar mi se pare.

mai mult decât zăpadă, pe jos e fleşcăială.

multă lume se grăbeşte. unde? nu ştiu. nici nu cred că vreau să aflu.

tot ce fac, fac într-un ritm mai lent. nu mă grăbesc deloc. e vineri.

19:19. ” mă iubeşte! ” gândesc eu.

aceeaşi muzică cântă de 15 minute. şi m-am plictisit.

nu prea am idei. nici inspiraţie. nici chef.

O stare de plictiseală cuprinde oraşul.

Lasă un răspuns

