gânduri fulger. aiureală…

Marţi,  7 septembrie 8 februarie 2011.

5:30 dimineaţa. Un vis ciudat. eu şi el în faţă la Winmarkt. apoi el dispare. revine altul ( pe care-l ştiu, dar totuşi nu ) plecând la fel cum a venit. singură pe stadă. mă plimb zâmbind prin oraş.

7:15 la cercul de mate. privesc exerciţiile de pe tablă, nereuşind să mă prind ce am de făcut.

9:35 limba română. ce-ar fi dacă Lucy ar apărea şi ea în cadru la un moment dat? cu siguranţă, povestea ar fi mai lungă.

15:45 la dansuri. gânduri multe şi păreri legate de frumoasa vreme de afară…

19:34 acasă. un fir lung de păr pe tastatură. oare de ce nu se ridică să plece? mă enervează.

19:40 pe scaun. regrete pentru timpul pierdut. rememorarea întregii zile. scriind pe wordpress.

19:44 în acelaşi loc şi acum 4 minute. e aproape 8. poate ar fi cazul să deschid şi caietul de mate şi de fizică ( pe care le evitasem cu atâta tact ) !

 

Lasă un răspuns

