morning again!

Salutări!

deşi titlul dă de înţeles că aş scrie dimineaţa… ei bine, aici trebuie să vă dezamăgesc. e seară şi eu am chef de scris. titlul a venit aşa… în zori.

sunt la ţară. şi e splendid… faţă de oraş. dimineţi matinale, experimente prin bucătărie, partide competitive de Rumi (presupun că aşa se scrie… ). ce-ţi poţi dori mai mult?

„Ce sunt astea? Parcă ar fi scoruşe.”

„De fapt… chiar sunt scoruşe.”

„Da? Tare!”

multe faze demne de menţionat, da care acum nu prea îmi vin în minte. mă simt bine, ceea ce este cel mai important.

am scos cartofi din grădină… cu o unealtă foarte interesantă… pe care am botezat-o „târnăcop” deşi sunt conştientă că nu ăsta e numele ei. în fond, cui îi pasă?

obişnuim să ne uităm şi la TV mult mai mult decât o făceam de obicei, dar asta a ţinut doar primele două zile.

în fiecare dimineaţă eu şi Ade suntem trezite de un zgomot foarte ciudat care sună ca un telefon care vibrează… spre surprinderea noastră, sunt doar zgomotele scoase de vaci – nu întrebaţi de asemănarea dintre zgomot pt. că nu am nicio idee!

sunt cam grăbită, pt. că imediat ce se termină serialul la care se uită gazda noastră, plecăm până în sat.

revin cu povestioare! vă pup,Nicole.

 

Lasă un răspuns

