as long as you love me.

Confuzie.

m-am obişnuit cu gândul că s-a terminat, că a venit într-un final sfârşitul. şi totuşi, am rămas agăţată inconştient de o speranţă, de o idee, de o dorinţă de a ne reîntâlni şi de a reîncepe ceva ce în trecut părea să nu aibă viitor.

şi aşa s-a întâmplat. la fel cum se întâmplă cu toate lucrurile pe care mi le doresc atât de mult. a fost destul de straniu. nu era aşa cum mi-am imaginat eu. a fost mai bine sau mai rău, depinde din ce punct de vedere priveşti situaţia. îmi amintesc satisfacţia pe care am simţit-o, dorul şi fiorul îmbrăţişării. îmi amintesc cum inima mi-a luat-o la goană, cum m-am panicat şi cum pentru un moment am simţit din nou sfârşitul. de data asta, unul mai dureros.

îmi era frică şi încă îmi este. o frică ce nu are baze palpabile, ci sufleteşti. am încercat să ţin pasul şi să fiu sinceră. să spun lucrurilor pe nume. să spun ce gândesc şi ce-mi doresc. tot ce am primit ca răspuns a fost o cantitate mare de linişte, indiferenţă şi neimplicare.

totuşi, au urmat momente când, probabil, am fost amăgită cu o nouă şi sfâşietoare speranţă. care mi-a dat din nou toate gândurile peste cap, obligându-mă să mă răzgândesc asupra unor aspecte. poate am fost doar naivă crezând toate cele spuse de el, dar ceea ce simţeam în momentul respectiv era ceva ce nu mai simţisem de mult. o avalanşă de senzaţii şi sentimente care efectiv mă ameţeau. şi dintr-o dată, eram pe aceeaşi lungime de undă. ne plăcea muzica de fundal. vroiam acelaşi lucru.

dar a trebuit să revin încă o dată în carapacea protectoare care spulbera orice vis frumos. de data asta vroiam ceva care să nu dureze doar un moment . a da frâu liber emoţiilor în acel moment ar fi fost o greşală.

 

Lasă un răspuns

