do you remember?

mulţumesc!

” Sunt mii şi mii de cuvinte frumoase pe care cu siguranţă că le meriţi,eu din păcate nu le ştiu pe toate ca să ţi le spun… din păcate nu pot atinge soarele să ţi-l dăruiesc… nu pot atinge stelele pentru a ţi le dărui… nu-ţi pot da nimic mai mult decât sufletul meu, gândurile mele, trupul meu… întreaga mea fiinţă! Şi dacă îţi spun că te iubesc fără ca măcar să-ţi fi întâlnit privirea… înseamnă că te iubesc pentru ceea ce eşti, pentru ceea ce mă faci să simt… să fiu… pentru sufletul tău de aur… pentru tot ceea ce reprezinţi pentru viaţa mea. ” -A.

Lasă un răspuns

