Luni: ziua recunoştinţei

… şi acum vreau să scriu despre mine.

cu toate că în ultima perioadă am fost nevoită să mă confrunt cu diverse provocări care au deschis cutia Pandorei şi care continuă încă să-mi marcheze existenţa, păstrez un zâmbet ştrengăresc pe faţă şi refuz să mă las doborâtă.

e momentul potrivit să spun că, în ciuda tuturor celor întâmplate, sunt recunoscătoare.

sunt recunoscătoare pentru că iubesc şi sunt iubită.

sunt recunoscătoare pentru că am câţiva prieteni buni şi adevăraţi care sunt preocupaţi de mine.

sunt recunoscătoare pentru toate ocaziile care-mi ies în cale şi mă fac să fiu fericită.

– N.

Lasă un răspuns

